sandrastankovic

sandrastankovic
grekland 2009 , oförglömligt.

söndag 14 februari 2010

min dröm (:

MOHAHAHAHA , hej (:
eller typ ska säga vad som hände i min dröm inatt.
Klockan är nu 09:03.
okej , typ d börja med att : jag , gry , karro , viktor och juuhan va på väla eller familia , minns inte ?
så typ hade karro en vagn med sig.
så typ tog hon sådan fart så typ släppte hon vagnen så den körde rakt in i en affärs fönsterruta.
typ jag oh karro stack ut.
medan dom 3 gick in i samma affär som karro släppt sin vagn i.
dom fick skulden , och blev arristerade.
typ jag och karro , vi stod där ute och såg på när allt hände.
men sen så typ gick jag in ..
och så krama jag om polisen , så börja vi dansa eller något sånt.
så typ alla stack , medan jag stod och dansa.
så .. efter åt såg polisen att dom hade stuckit.
så han typ skrek , någonting.
så kom alla igen.
han sa att vi alla skulle få vars en boll.
& att vi skulle köra spökboll på köpcentret.
dom stängde centret så inget folk skulle komma.
liixom juuhan , han tog makaroner och kastade på golvet , medan gry tog läsk och hällde ..
efter så tog och sats , och slängde sig på läsken , hon gled in i väggen.
och sen så bara såg jag min tränare Roger.
d va sjuukt.
jag våga int eivsa mig totalt.
så jag sprang in på toa och satt där i 6 timmar.
HAHHAHHAH .. så gick jag ut.
MOHAHAHAHHA .. d 'är så låångt jag hann.
min dröm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar