sandrastankovic

sandrastankovic
grekland 2009 , oförglömligt.

onsdag 10 februari 2010

viktor (y')


hhahha .. hejhej .. 10|2
idag har varit helt sjuuk.
liixom dagen börja sääämst xp
jag typ vakna 6:30 . men sängen locka mig , så fick bli sova liite till ...
typ till 6:50 (:
sen blev d att äta , klä , + V :)
biia , ringde så blev gå till skolan 20 i.
d va' den dåliga 'parten'
såå .. gegraafi -.-
typ Asien & Oceanien - hääftet x'd
sen vid 9 blev d matte ;|||
typ började med 'BRÅK'
asså inte bokstavligen , men asså ni fattar ^¨^
så klart , så tröga jag . men sen uppskattade jag matten , (första gången)
d gick liixom skiit bra för mig ^^
jag bara ; matte , kanske är min starka sida .. naaaaaaaaaaaaaj ?!
haha .. sen blev d idrott , som jag liixom avgudar :D
ttyp ; jag bara .. wwoooho - och vi ksa ha ? :p
ttyp blev någon sorts spökboll.
faast när man åker ut , eller ja , blir tagen .. så ska man typ sticka till sidan , sen så är d typ en plint i mitten , fast åhh .
jag typ visar en bild x''d
jaja .. så typ jag fick skriiika och sååånt , för dom (nikola & pontus) fattade inte att man bara får hålla bollen i 5 sekunder.
dom typ höll den i en halv minut..
jag bara ; vafan .. ! ni får kaste över bollen nu ;@@@@@@@@
ja , så typ efter så skynda jag till engelskan , jag är liixom liiite sen för d mästa ..
men jag har blivit bättre (:
så typ efter engelskan .. eller ja , engelskan var ju bara full av skratt (:
jag , karro och elli hade liixom inte gjort läääxan , så vi satt i grupprummet , haha ..
elli hittade en mysic - bok.. (musik)
ja , så typ hon bläddra fram en sida ..
*bye bye love.* hette den typ.
så vi börja sjuunga.
men aafan , vi äägde ju :*
men typ jag och karro övade på sån text sen . hon bara ; "waaaazaaaaapp??!!?"
ttyp med indisk acsent *.*
så jag ttyp dog i skratt .
så när vi typ kom in i klassrummet , dom bara ; vad gjorde ni ?!?
vi ; hehehe .. inget.
så hörde dom liixom oss sjuunga x'd
men typ blev CCC till mat idag (chili con carne)
hahahah ... efter .. så typ jag och karro va' inne på rasten ..
och som vanligt ska jag leka med bollen (:
blev några kickar och mina målvakts skiillz :)
hihihi .. d gick faktiskt AWESOME..
sen så typ passa vi och sånt.
blev va' lite ute sen (:
sen när vi gick in , så hade vi sånt fucking hi: prov (historia)
såå bajjsigt bajs tråkigt -.-
men typ när vi gjort d . så skulle vi typ läsa , men inte jag :D
jag gjorde miner med min lärare ..
typ bengt (magnus) är min bästa vän (:
vi har skiit roligt på lektionerna .. han låter mig smsa , [för d mästa]
okej ? ,, men sen så gick liixom jag och karro till C:s kapprum .. vätade på Steffi :D
men nu för tiden , kallar jag henne HALV ..
eller ja , d va hon som hitta på d imorse x'd
så typ karro och steffi mosa mig mot väggen .
efter dom släppt mig så .. kom viktor , johan och fridölf på rad och tryckte i mig ://
ja , men så va typ viktor skyldig mig en kram ..
men han tar igen den imorgon x'd
men aja .. d va' d .. hej dåå ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar