sandrastankovic

sandrastankovic
grekland 2009 , oförglömligt.

fredag 19 februari 2010

stuka handleden :''/

asså , någonting du inte förstår är att jag gillar dig , oehört mycke.
så d är inte så trevligt att jag framkallar onska mellan oss.
jag gillar dig (yy)
när jag ser dig ser jag en glad flicka inom mig.
en lycklig person som värkligen vill visa d.
men det svarta molnet ovan mig vill inte lämna mig ifred.
jag har så många störningar i min hjärna så att jag har en oehört svår koncentration.
jag blir påvärkad av allt.
till och med av att d susar i luften.
du vet att jag har svår koncentration och d är jag lite irriterad över.
alla ska alltid hålla på med mig på ett speciellt sätt.
antingen slå mig eller putta mig , för dom vet att jag inte vågar göra någonting.
jag gör säkert baraen liten reaktion men sen ingenting mer.
jag blir lätt avundsjuk , utan anledning.
bara sådär.
men nu tänker jag släppa allt , och börja om på nytt.
min skolgång har jag redan förbättrat.
men nu har jag bara allt annat kvar.
men nu ksa jag fortsätta till dagen :)
idrotten var en kul början men inget bra slut ://
ja , vi hade redskap, och så hade vi börjat med att vi fick ett papper så skulle vi göra olika övningar ch visa upp.
vi hade plintar bommar , rep , ringar , mattor .. lite allt möjligt.
så kom d sig att jag skulle öva på mina sidhopp , på plintarna , & så är d en trä trampolin framför.
jag liixom sprang helt normalt , när jag skulle hoppa upp och över på sidan , så gick allt så fort , jag bara släppte taget om plinten.
då jag nästan flg över hela.
mattan missade jag.
och nästa sekund bara låg jag där mitt på golvet , & visste inte vad som hade hänt.
jag kände bara att min hand var helt borta , som att den hade somnat , men när jag rörde den gjorde d lite ont.
jag reste mig upp.
då alla kom för att se ur gick.
men som sagt , jag visste inte vad som hade hänt helt.
vvarför .. jag hade så mycke sats , jag sprang ju helt normalt ju ?
& jag hade ju hoppat på samma sätt över 10 gånger.
men skit samma om d.
jag tog mitt papper och lixom satte mig på bänken.
jag hade ont i hela handleden + lite nacken & axeln (högra)
jag hade inte förväntat mig detta.
& jag va ju oehört rädd att jag inte brytit någonting , eller att d var något allvarligt.
då efter vi skulle ut och duscha så skulle jag klä på mig.
jag hade ont i handen + handleden så jag nästan grät.
d kändes som d skulle bara ösa ner floder.
för jag hade en sån smärta som fick mig nästan att hugga av handen.
d var inte klokt så ont d gjorde , och jag ska inte säga någontng , jag harfortfarande ont & klockan är 00:10 .. & d hände vid 10 tiden på morgonen.
men skit samma nu , godnatt , eller nej , jag ska inte lägga mig än.
men godnatt , jallafall :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar